Motor lodní Tohatsu MFS 30D ETL V
Motor lodní Tohatsu MFS 30D ETL V - Verze motoru s dlouhou nohou L (20"), elektrostartem, elektrickým trimem i tiltem - bez senzoru trimu (nutno dokoupit). K motoru je nutné dokoupit buďto páku na ruční řízení nebo páku dálkového ovládání.
.
Motor lodní Tohatsu MFS 30D ETL V - Verze motoru s dlouhou nohou L (20"), elektrostartem, elektrickým trimem i tiltem - bez senzoru trimu (nutno dokoupit). K motoru je nutné dokoupit buďto páku na ruční řízení nebo páku dálkového ovládání.
Nejlehčí tříválcový čtyřtaktní lodní motor o výkonu 30 HP na trhu. Patří mezi nejnovější generaci japonských motorů s novými pákami řízení, inovovaným tvarem převodovky a nejsilnějším alternátorem ve své kategorii. Díky nízké váze lze použít pro velkou řadu plavidel, především na hliníkových rybářských nebo menších laminátových člunech. Pokud potřebujete kompaktní výkon, čtyřtaktní motor o výkonu 30 koní má přesně to, co potřebujete.
- Všestranný a nejlehčí tříválec o výkonu 30 koní
- Zcela nový elegantní design ve dvou barevných variantách: Aqua Marine Blue a Beluga White
- K dispozici v různých modelových typech: S, L, ES, EL, ETS a ETL se základní ojí, multifunkční ojí nebo dálkovým ovládáním.
- Nejlepší poměr výkonu a hmotnosti ve své třídě poskytuje vynikající výkon pro všechny typy lodí, od lehkých až po těžké.
- Pokročilá indukce s křížovým tokem pro plynulý provoz
- Ultra nízké emise, schváleno EPA a CARB
Vysoký výkon a snadná obsluha
- Optimalizovaný převodový poměr 2,17:1 poskytuje lepší točivý moment v nízkých otáčkách a možnost otáčení vrtule s vyšším sklonem pro lepší výkon ve vysokých otáčkách
- Manuální startování bez baterie, elektronické vstřikování paliva, čtyřtaktní motor
- Digitální CD zapalovací systém pro rychlejší startování
- Vysoce výkonný alternátor 17,5 ampéru
- Nastavitelné tření řízení a trimovací knoflík pro snížení námahy při řízení
- Modely s manuálním naklápěním jsou vybaveny pohonem pro mělkou vodu, 6 poloh naklápění*
- Elektrické trimování a naklápění*
Základy pro uživatelské pohodlí a spolehlivost
- Vestavěný systém proplachování sladkou vodou na krytu hnací hřídele pro snadný přístup
- Odkapávací vana olejového filtru bez nepořádku umístěná pod olejovým filtrem motoru
- Beznástrojový průhledný palivový filtr s plovoucím indikátorem umožňuje detekci vody v palivovém systému a rychlý a snadný servis.
- Výfuk skrz vrtuli pro tišší jízdu
- Termostaticky řízený chladicí systém pro konzistentní teplotu motoru
- Nerezová vložka pouzdra vodního čerpadla pro vynikající odolnost
- Vysoce kvalitní hliníková slitina pro námořní použití, která poskytuje maximální ochranu proti korozi
- Zinkový povlak na vnitřních vodních kanálech pro vynikající odolnost proti korozi
- Palivová nádrž o objemu 25 litrů (6,6 galonu) včetně palivového potrubí a armatur
- Hliníková vrtule
Varování a ochrana
- Varování před přehřátím (zvukové a vizuální)
- Varování před nízkým tlakem oleje (zvukové a vizuální)
- Bezpečnostní šňůrka (základní ochranný prvek standardní výbavy všech závěsných motorů Tohatsu)
- Ochrana proti startu za zařazeného rychlostního stupně pro bezpečnější startování motoru
- Omezovač překročení otáček (zvukový a vizuální)
VLASTNOSTI

Možnosti řízení
U modelu MFS25/30D jsme unikátně přepracovali rukojeť oje tak, aby obsahovala vypínač, čtyřstupňový systém regulace rychlosti při vlečení od 750 ot./min do 1050 ot./min, řadicí páku vpřed - neutrál - vzad, nastavení tření plynu a u některých modelů tlačítko elektrického startování. Multifunkční rukojeť oje Tohatsu je k dispozici také pro více modelů. Standardní i multifunkční rukojeť oje mají funkci regulace rychlosti při vlečení. K dispozici jsou také modely s dálkovým ovládáním.

Multifunkční rukojeť s nastavením výšky
Multifunkční rukojeť je vybavena 3polohovým nastavením výšky s volitelným příslušenstvím pro další 4polohové nastavení výšky.

Vysokovýkonný nabíjecí systém 17,5 ampéru
Modely s elektrickým startováním zahrnují nejlepší systém nabíjení ve své třídě s vysokým výkonem 17,5 ampéru. Toho je dosaženo použitím silnějších magnetů na magnetu a vodou chlazeného usměrňovače. Tato vylepšení produkují nejvyšší výkon alternátoru bez zvýšení hmotnosti.

Optimální umístění uchycení motoru
Změnili jsme umístění úchytů motoru a optimalizovali vzdálenost mezi horním a spodním úchytem motoru tím, že jsme horní a spodní úchyt posunuli dopředu od středu hnací hřídele. Náš vylepšený design snižuje vibrace a zvyšuje manévrovatelnost pro lepší zážitek z plavby.

Minimální odpor vody v převodovce
Nově navržená převodová skříň Tohatsu má tvar připomínající torpédo pro optimální hydrodynamické proudění, snižuje odpor vody a zlepšuje výkon – od kluzání až po maximální rychlost. Převodový poměr 2,17:1 optimalizuje točivý moment v nízkých otáčkách a schopnost otáčet širší škálou vrtulí pro mnoho lodních aplikací.

Nově navržený setrvačník
Nově navržený setrvačník vytváří proudění vzduchu uvnitř krytu. To zlepšuje vnitřní cirkulaci vzduchu a snižuje teplotu elektrických součástí, čímž se maximalizuje spolehlivost.

Úplně nové sací potrubí
Sací potrubí bylo kompletně přepracováno s použitím pryskyřice, což vedlo ke snížení hmotnosti o 48 %.

Přídavný pomocný otvor pro přívod vody
Převodová skříň MFS25/30D(W) obsahuje další pomocný přívod vody, který zajišťuje stálou cirkulaci chladicí vody. To umožňuje chladicí vodě vytékat a chladit motor, i když je primární přívod vody zakrytý mořskými nečistotami.

Odkapávací vana olejového filtru bez nepořádku
Nově použitá odkapávací vana olejového filtru zajišťuje lepší údržbu, snižuje odpad a je ohleduplná k životnímu prostředí.
SPECIFIKACE
| Motor | 4taktní 3válec |
|---|---|
| Výstup | 30 Hp k |
| Přemístění | 500 cm3 (30,5 krychlových palců) |
| Vrtání x Zdvih | 61 × 57 mm (2,4 × 2,25 palce) |
| Max. rozsah otáček | 5 000 – 6 000 |
| Začátek | Elektrické nebo manuální |
| Typ ovládání | Dálkové ovládání nebo rukojeť ojnice |
| Řazení rychlostních stupňů | Vpřed - Neutrální - Zpátečka |
| Převodový poměr | 2,17:1 (12:26) |
| Rozsah výběru vrtule | 8" - 14" |
| Výška zádové stěny | 15", 20" |
| Palivo | Bezolovnatý benzín (87 oktanů) |
| Typ oleje | Olej pro čtyřtaktní motory FC-W® s certifikací NMMA ** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ) |
| Objem oleje | 1,7 l (1,8 qt) |
| Palivová nádrž | Samostatná palivová nádrž o objemu 25 l (6,6 US gal.) |
| Hmotnost* | 58 kg (128 liber) |
| Výstup alternátoru | 12 V, 210 W, 17,5 A |
| Elektronické vstřikování paliva | Norma |
| Digitální CD zapalovací systém | Norma |
| Ochrana při startování v převodovém stupni | Norma |
| Termostatem řízený chladicí systém | Norma |
| Výfuk skrz vrtuli | Norma |
| Bzučák přehřátí | Norma |
| Varování před tlakem oleje | Norma |
| Elektrické trimování a náklon | Volba |
| Variabilní volnoběžné otáčky | Norma |
| Mělká vodní cesta | Norma |
** FC-W® je registrovaná ochranná známka Národní asociace výrobců námořních plavidel (NMMA).
Specifikace a popisy se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Poznámka: Typ ovládání lze zvolit z multifunkční oje, základní oje a dálkového ovládání.
- Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Mohou být k dispozici další modely a/nebo konfigurace. Podrobnosti vám sdělí váš místní prodejce.
| Kategorie: | Tohatsu |
|---|---|
| Záruka: | 3 roky |
| Hmotnost: | 75 kg |
| Délka nohy palce: | L/20-dlouhá |
| Motor HP: | 30Hp |
| Dobíjení: | 17A |
| Řazení: | volitelné |
| Řízení: | volitelné |
| Startování: | elektrické |
| Trim: | power trim |
| Váha motoru kg: | 67,5 |
| Délka nohy: | dlouhá |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
