Hledání
Nabídka obchodu
Výrobce

Seznam výrobců

Zákaznické centrum
Informace


TOPlist

Anketa
Jakým zařízením vyhledáváte na e-shopu
Mobil
41 % (423x)
Tablet
29 % (299x)
PC
29 % (300x)
Nejprodávanější
Vybíráme z nabídky

Lodní motor SUZUKI DF25ARS

Výrobce:Suzuki
Obj. kód:SU-DF25ARS
Záruka:24 měsíců
Cena:
139 990,00 s DPH
115 694,00 Kč bez DPH 21 %
Množství:
ks  
  •  
(Hlasovalo: 0)
lodni-motor-suzuki-df25ars.jpg

Lodní motor SUZUKI DF25ARS - krátká noha - dálkové ovládání - alternátor - elektrický start


Modely DF25A a DF30A jsou nejlehčími závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů.


Suzuki Lean Burn Control System
Tento inteligentní systém řízení paliva předpovídá spotřebu paliva monitorováním výkonu motoru a provozních podmínek, aby do motoru dodával štíhlejší směs paliva. Výsledkem je pozoruhodné zlepšení spotřeby paliva.

Systém vstřikování paliva nové generace (vstřikování paliva bez baterie)
Pozoruhodně kompaktní a lehký systém vstřikování paliva je navržen tak, aby se vešel do těchto přívěsných vozíků bez přidávání zbytečného objemu nebo hmotnosti. Navíc funguje bez baterie a stále poskytuje rychlejší startování, plynulejší provoz a větší akceleraci za všech podmínek.

Přímá ventilace sání a krytu motoru
Nová konstrukce krytu motoru poskytuje systému přímého sání plynulejší a chladnější proudění vzduchu zvyšující provozní účinnost motoru. To spolu s nově navrženým čističem vzduchu umožňuje vyšší výkon při malém posunutí.

První ve třídě s válečkem Rocker Arms
Toto jsou první přívěsy ve svých příslušných třídách, které využívají váleček s vnitřními ložisky na povrchu vačkového kluzáku pro sací i výfukové ventily. Válec mění kontakt mezi vačkovým hřídelem a vahadlovým ramenem z konvenčního kluzného působení na valivý účinek snižující tření při provozu vahadlového ramene.

Posun klikového hřídele
Polohování klikového hřídele mírně mimo střed válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst pohybuje ve válci nahoru a dolů. Výsledkem je plynulejší pohyb pístu, což zlepšuje provozní účinnost.

Easy Start Recoil
Vstřikování paliva zajišťuje snadnější rozběhy, ale Suzuki jde o krok dále a do těchto přívěsných vozíků přidává velmi lehký zpětný startér. Easy Start Recoil Starter, který vyžaduje menší pevnost v tahu, umožňuje rychlé a snadné spuštění přívěsu.

LED kontrolky motoru
Monitorovací systém LED využívá tři LED diody, aby vás informoval o aktuálních provozních podmínkách. LED diody jsou umístěny ve snadno viditelné poloze a poskytují přehledné sledování na první pohled, takže si můžete užít příjemný zážitek z plavby.

Proplachovací port motoru
K ochraně motoru před poškozením způsobeným solí, pískem a nečistotami, které se mohou hromadit v chladicím systému motoru, jsou vnější přívěsy vybaveny snadno přístupným proplachovacím portem pro sladkovodní vodu, aby bylo proplachování chladicího systému co nejsnadnější a nejpohodlnější.

Protikorozní systém Suzuki
Suzuki chrání vnější přívěs před škodlivou korozí díky vlastní speciálně upravené antikorozní úpravě. Přímé použití povrchové úpravy na hliníkový povrch přívěsu umožňuje maximální přilnavost povrchové úpravy k povrchu, čímž se zvyšuje trvanlivost a chrání části, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Délka nohy [mm]

381

Startér

Elektrický

Suchá hmotnost [kg]

62

Typ motoru

OHC

Počet ventilů

-

Uspořádání válců

Řadový motor

Počet válců

3

Zdvihový objem

490

Vrtání x zdvih

60.4 x 57

Maximální výkon v kW

18.4

Maximální výkon v HP

25

Doporučené maximální otáčky - spodní hranice

5000

Řízení

Dálkové

Sytič

-

Olejová náplň motoru

1.5

Palivová nádrž

Externí

Zapalování

Digital CDI

Alternátor

12V 14A

Trim/tilt

Manuální

Převodový poměr

2.09

Řazení - režimy

F - N - R

Řazení - analog/digitál

Mechanické

Stoupání propelleru min.

9"

Stoupání propelleru max

14"

Velikost nádrže v balení

25 l

Palivové hadice v balení

ano

Propeller v balení

?

Proměnné časování ventilů

Ne

Vícestupňové sání

Ne

Dvoustupňová převodovka

Ne

Přímé zapalování

Ne

Sekvenční vícebodové vstřikování paliva

Ano

Bezbateriové sekvenční vícebodové vstřikování paliva

Ano

Suzuki Lean Burn Systém

Ano

Suzuki systém snadného startování

Ne

Omezovač otáček

Ano

Varovný systém - tlak oleje

Ano

Bezúdržbový rozvodový řetěz

Ne

Proplachový systém

Ano

Suzuki Precision Control (digitální řazení)

Ne

Troll - mode systém

Ne

Systém brodění v mělkých vodách

Ano

Tažný motor

Ne

Nastavitelný doraz vyklápění

Ne

Dvojitý vstup vody do chlazení

Ne

Systém ochrany proti korozi

Ano

Selektivní rotace

Ne

Materiál přibaleného lodního šroubu

Aluminum

Počet listů přibaleného lodního šroubu

3

Průměr přibaleného lodního šroubu

10 1/4

Stoupání přibaleného lodního šroubu

11


Fotogalerie:

lodni-motor-suzuki-df25ars.jpg
lodni-motor-suzuki-df25ars_2.jpg
boat-engine-orig-df25al-back-e01-2017.jpg
lodni-motor-suzuki-df25ars_1.jpg

Seznam produktů z kategorie porovnat Doporučit produkt přátelům

Komentáře ke zboží

Zašlete nám Vaše dotazy, připomínky a osobní zkušenosti k tomuto produktu.

Jméno:
Email:
Text vzkazu: