Hledání
Nabídka obchodu
Výrobce

Seznam výrobců

Zákaznické centrum
Informace


 

TOPlist

Anketa
Jakým zařízením vyhledáváte na e-shopu
Mobil
39 % (31x)
Tablet
25 % (20x)
PC
36 % (29x)
Nejprodávanější
Vybíráme z nabídky
Lodní motor Suzuki DF 4
Cena: 31 900,00 Kč
Lodní motor Suzuki DF 140 A
Cena: 312 000,00 Kč
Lodní motor Suzuki DF 150
Cena: 432 000,00 Kč

Lodní motor Suzuki DF 2,5

Výrobce:Suzuki
Obj. kód:Su - DF2,5
Záruka:24 měsíců
Cena:
20 990,00 s DPH
17 347,00 Kč bez DPH 21 %
Množství:
ks  
:
DF 2.5 S ( krátká noha )
20 990,00 Kč
DF 2.5 L ( dlouhá noha )
22 900,00 Kč
  •  
(Hlasovalo: 19)
suzuki-06-df02.jpg

Závěsný lodní motor vytvořený s uživatelsky přívětivými vlastnostmi je motorem, který Vám dovolí více si užít dobu strávenou na vodě. Proto je DF2.5 vybavena otočným ovladačem plynu pro jednodušší ovládání z různých pozic, ve kterých můžete na člunu sedět. Řízení s možností otočení o 360 stupňů je výhodou v těsných místech, kde potřebujete jemně manévrovat, a přináší velký tah při jízdě vzad.
Provoz je tichý a jemný. Motor je vodou chlazený pro zvýšení životnosti a spolehlivosti. Vysokokapacitní integrovaná nádrž o objemu jednoho litru poskytuje téměř hodinu provozu na jedno naplnění.
Další vlastnosti zahrnují možnost nastavení tuhosti ovládání plynu i řízení, dále řazení F-N (vpřed a neutrál) na pravém boku přesně tam, kde byste jej čekali, a na levém boku indikátor stavu olejové náplně pro jednoduché kontroly.

Po demontáži z člunu je motor DF2.5 vyvážený, lehký a snadno přenositelný díky svému velkému madlu pro přenos. Integrované madlo je instalováno v zadní části motoru, kde rovněž pomáhá snadnějšímu vyklápění (tiltování) motoru. Tilt má čtyři možnosti nastavení vyklopení tak, aby motor vyhovoval individuálním podmínkám na daném člunu a způsobu využití.

Přívětivý k životnímu prostředí, s ekonomickým provozem
Čtyřtaktní technologie Suzuki vymáčkne z každé nádrže naplněné palivem více, než srovnatelný dvoutaktní motor. Čtyřtaktní technologie také přináší čistý provoz, který dovolil modelu DF2.5 získat certifikaci CARB 3-Star pro ultra nízké emise od kalifornské rady pro vzdušné zdroje.

Technické údaje:

MODEL

DF2.5

DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm

S:381, L:508

SYSTÉM STARTOVÁNÍ

Ruční

HMOTNOST kg *1

S:13.5, L:14

TYP MOTORU

OHV

SYSTÉM DODÁVKY PALIVA

Karburátor

POČET VÁLCŮ

1

ZDVIHOVÝ OBJEM cm33

68

VRTÁNÍ X ZDVIH mm

48 X 38

MAXIMÁLNÍ VÝKON kW

1.8

ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm

5,250-5,750

ŘÍZENÍ

Pínou

SYTIČ

Manuální

KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l

0.38

OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l

Integrovaná 1.0

SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ

Digitální CDI

ALTERNÁTOR

ZAVĚŠENÍ MOTORU

Na silentbloku

TRIMOVÁNÍ

Ruční trim a tilt

PŘEVODOVÝ POMĚR

2.15:1

ŘAZENÍ

F-N

VÝFUK

Přední výfuk

VÝMĚR PROPELLERU (stoupání)*2

Všechny propellery jsou třílisté o rozměru

5.3/8″


Seznam produktů z kategorie porovnat Doporučit produkt přátelům

Komentáře ke zboží
03. 04. 2009 22:24   |   PETR MACHYTKA
Dobrý den mám dotaz k motoru SUZUKI 2.5 HP Má pouze vlastní nádrž benzínu u motoru nebo ještě přídavnou na podlahu člunu děkuji.
03. 04. 2009 23:26   |   Ladislav Vidršperk (Lodní obchod.cz)
2,5 Suzuki má pouze vestavěnou nádrž nahoře v motoru .... přídavnou nemá
19. 04. 2009 15:58   |   Jiří Erd
Dobrý den mám zájem o motor SUZUKY 2,5 HP.Mám pramici o rozměrech dýlka   -3,8m šíře  -1,4m, váha  80kg ale nevím jestli ten typ motoru je na tuto lod vyhovující.
23. 04. 2009 12:24   |   Ladislav Vidršperk (Lodní obchod.cz)
Záleží co si představujete pod slovem "vyhovující"
Pokuď tuto pramici chcete dostat do skluzu tak to ji určitě nedostanete.
Pokuď chcete jezdit a v klidu pomalu si někam přejíždět tak Vám tento motor stačí.
23. 11. 2010 07:59   |   Vlastimil Ptáček
Dobrý den, rád bych si pořídil tento motor ke kajutové plachetnici dl.6m, váha 1000kg, postačí mi tento motor pro občasné přejezdy s lodí? Ptáček
15. 03. 2011 08:53   |   kamil zavoral
Dobrý den, prosím o informaci, zda je k motoru v ceně dodáváno nějaké příslušenství, nářadí, nebo nnáhradní díly. Děkuji.
15. 05. 2012 21:42   |   Jiří Němec
Dobrý den, rád bych si pořídil tento motor,ale neznám rozdíl použitelnosti mezi krátkou a dlouhou nohou pro koupi gumového člunu, díky.
17. 05. 2012 20:10   |   Čejka
Pane Vidršperk mám dotaz na motor 2.5HP-zajímá mě jakou rychlost s člunem střední velikosti  dokáže vyvinout s posádkou o lehké zátěži cca 140kg.Dle dostupných videí to tipuji minimálně na 20km/h-ale vy budete určitě vědět přesněji.Ještě se vás zeptám jestli máte přehled o nádržích na kterých se nedá použít spalovací motor,já vím o zákazu na Hracholuskách.Díky za odpověď,s pozdravem Čejka
18. 06. 2012 15:32   |   Peter
Stredny cln so zatazou 140 kg vam 2,5 hp motorom  20 km/h rozhodne nepojde a touto rychlostou  s podobnou zatazou nepojde ani 5 konovy  motor.
Aby vam isiel cln 20km/h,pripadne viac ,musite sa s nim dostat do sklzu a to dokaze 5 konovy motor len s jednou dospelou osobou,pripadne dvomi detmi bez dospelej osoby.
Da sa povedat 1hp dokaze dostat do sklzu 33kg,kde musite pocitat nie len posadku,ale aj samotnu vahu motora clnu a nakladu.
Info pre laikov: sklz nie je to ked je predna cast clnu prehnane zdvihnuta a cln tlaci obrovske mnozstvo vody pred sebou/ co je nanic a motor sa len trapi/,ale az ked sila motora prekona tento odpor a cln vytiahne mierne z vody a cln sa mierne zrovna.
Pokial nie ste v sklze cca 3 m cln s 5 konovym motorom vam pojde so 140kg posadky cca 17km/h na plny vykon.
02. 04. 2013 00:44   |   Roman Beneš
Já při plavbě nehodlám pospíchat a tak spíš než podmínky skluzu, mě zajímá jakou provozní časovou zátěž 2,5 hp Suzuki snese. Například, zda s ním mohu plout 6 hodin/den. Mám nafukovací člun 3,5 m x 1,5 m a jezdil bych sám. Klidně mě stačí 3 až 5 km/h, ale těch 20 až 30 km za den bych rád urazil. Asi musí být nepříjemné, že se často musí dolévat nádrž, to znamená zastavit a dolít co 1 až 2 hodiny plutí a přitom nechat vychladnout, či odpočinout ? nebo je nějaký levný a malý motor, který je na takové užívání vhodnější ?
14. 05. 2015 11:17   |   Roven
Používám motor Suzuki DF 2,5 už několik let na třímetrovém plastovém polokluzáku. Na skluz je motor slabý, ale pro výtlačnou plavbu je jedinečný. Záběh nového motoru probíhá na vodě asi 2 hodiny jen na volnoběh. Přesto na klidné hladině plul rychlostí chodce na břehu, který šel na procházku volným krokem (asi 4 km/hod.). Po záběhu na poloviční výkon rychlost asi 6 km/hod. Maximálka cca. 8 km/hod. Předesílám ale, že dosažitelnou rychlost při výtlačné plavbě ovlivňuje nejen výkon motoru, ale také délka lodě na vodorysce (čára ponoru). Tentýž motor má můj známý na 6m kajutové plachetnici, kde na poloviční výkon ve čtyřech lidech jsme se pohybovali na Slapech také asi 5km/hod.
JInak motor opravdu bere cca. 0,5 litru benzínu na hodinu plavby, takže nádrž vystačí na 2 hodiny. Pokud je motor správně usazen a je dobře chlazen nasávanou vodou, můžete s ním plout třeba celý den. Samozřejmě že ho musíte šetřit a netýrat ho na plný plyn. Já si do člunu beru malý 5 litrový kanistr s benzínem. Ještě se mi nepodařilo jej za jeden den celý spotřebovat.
Motor má jednu vadu. Nemá vybavení pro dálkové ovládání. Po dvou hodinách plavby vás ruka s ramenem od vibrací motoru natolik bolí, že si rádi na chvilku, kterou potřebujete na dolití benzínu, odpočinete. Začínám uvažovat o úpravě na dálkové ovládání volantem.
Jinak motor perfektní. Dobře startuje, snadno se ovládá, je malý, lehký, je s ním snadná manipulace, vejde se do kufru auta (pozor - pokládat jen na bok, kde je ovládací páka).
Pokud někdo uvažuje o plavbě klouzáním, pak potřebujete alespoň 0,75 kW na každýchz 35 kg celkové hmotnosti člunu i s posádkou a to ještě za předpokladu, že tvar omočené části člunu umožňuje vznik hydrodynamického vztlaku. Přitom je třeba připočíst alespoň dalších 30% výkonu navíc, aby jste nemuseli týrat motor na plný plyn.
08. 07. 2015 13:52   |   Pavel
Jsem velice spokojen s motůrkem a rád bych ho doporučil všem rybářům na českých vodách.

Jen by mě zajímalo kde sehnat víčko na nádržku? Pavel
18. 07. 2015 15:46   |   Martin
Jakou délku nohy zvolit pro plechovou pramici 4,2m se zadním čelem vysokým cca 45cm. Děkuji
22. 07. 2015 18:56   |   DUSAN SVOBODA
DOBRY DEN.CHCI SE ZEPTAT JESTLI SE DA K MOTORU SUZUKI 2,5 NAMONTOVAT PRIDAVNA NADRZ.PREDEM MOC DEKUJI.SVOBODA.
14. 07. 2016 10:45   |   Brick
Proč nema zpětný chod?
15. 07. 2016 00:00   |   Ladislav Vidršperk (Lodní obchod.cz)
Dobrý den
Protože ho výrobce nevyrobil . Dle mého názoru je to pro zlevnění a zjednodušení výroby, Žádný výrobce u těchto motorů nedělá zpátečku. Pokud chcete jet zpět jednoduše otočíte motor kolem své  osy a couváte na rychlost vpřed.
13. 07. 2018 17:53   |   Kamil Hromas
Dobry den, je mozne koupit ptevedovku k lodnimu motoru Suzuki 2,5hp?
Na kolik by vysla,dekuji Hromas
17. 07. 2018 18:46   |   Ladislav Vidršperk (Lodní obchod.cz)
Doufám že myslíte  převodovku . Kompletní s obalem nebo jen převody?
24. 06. 2019 21:21   |   Hans
Dobrý den, jaký olej je nejvhodnější pro tento motor?
Děkuji
25. 06. 2019 13:18   |   Ladislav Vidršperk (Lodní obchod.cz)
Jeden z nejlepších olejů je tento https://www.lodniobchod.cz/lode-cluny/motorove-oleje-4t/olej-motorovy-4takt-quicksilver-10w-30.html

Zašlete nám Vaše dotazy, připomínky a osobní zkušenosti k tomuto produktu.

Jméno:
Email:
Text vzkazu: